Fő tevékenységeink:

Call Center – Telemarketing

  • telefonos adatfelvétel
  • e-mail, sms értesítők, tájékoztatók
  • időpont egyeztetés
  • lead generálás értékesítés támogatás
  • adatbázis kezelés
  • adatrögzítés

Adatbázis értékesítés
75.000 kis-, közép-, és nagyvállalkozás, illetve magánszemély az ország minden területéről!

adatbáziscégadatbázis letöltése


Működésünk:

  • Az adatbázist a CallCentrum állítja össze, célirányosan, az igényeknek megfelelően.
  • Az adatbázis mobil és vezetékes számokat, címeket, e-mailcímeket tartalmaz.
  • A célcsoportot egyéni vállalkozók, kis-és közepes vállalkozások alkotják.
  • A Megbízott feladata: a vállalkozások felhívása, a cége bemutatása, lead generálás a személyes kapcsolattartó részére.
  • A Megbízó és a Megbízott közösen kidolgozzák a beszélgetések alapjául szolgáló forgatókönyveket, amely a Megbízó jóváhagyása után kerül véglegesítésre.
  • A Megbízott operátorai felhívják az adatbázisban szereplő adatokat, a scriptben szereplő kérdéseket lekérdezik és az információkat elmondják.
  • A hívásokra 09:00 és 18:00 között kerül sor.
  • A rögzített időpontokat Megbízó folyamatosan megkapja.
  • A hívásokról hangrögzítés készül, és a Megbízott minőség-biztosítási ellenőrzést végez a kampány során.
  • Megbízott a hívásokat teljes körűen adminisztrálja.